"Dodatkowa Gwarancja" i "Ochrona ekranu"

Zasady naszych usług dodatkowych

Warunki usługi dodatkowej gwarancji

  1. Gwarantem jest podmiot: DOMINO GROUP LTD., 18 BROOMBANK TERRACE, EH12 7NY EDINBURGH, Wielka Brytania
  2. Dodatkowa gwarancja jest dostępna dla: konsumentów i przedsiębiorców
  3. Usługa polega na wydłużeniu prawa do korzystania z gwarancji o określony okres w przypadku konsumentów lub nabyciu do niej praw w przypadku przedsiębiorców za określoną indywidualnie dla każdego przedmiotu opłatą.
  4. Usługa dostępna jest dla przedmiotów, które posiadają taką możliwość w karcie produktu na stronie internetowej gwaranta.
  5. Usługę można nabyć do 14 dni od zakupu towaru.
  6. Usługa dotyczy jedynie produktu głównego (np. W przypadku telefonu komórkowego z akcesoriami, tylko gwarancja telefonu komórkowo zostaje przedłużona)

 

Warunki usługi dodatkowej gwarancji

  1. Usługodawcą jest podmiot: DOMINO GROUP LTD., 18 BROOMBANK TERRACE, EH12 7NY, EDINBURGH, Wielka Brytania
  2. Usługa polega na przywróceniu wyświetlacza do stanu w jakim był w momencie wykupienia usługi.
  3. Usługa dostępna jest dla przedmiotów, które posiadają taką możliwość w karcie produktu na stronie internetowej gwaranta.
  4. Usługę można nabyć tylko w momencie zakupu towaru
  5. Skorzystać z usługi można maksymalnie 2 razy w ciągu roku.
  6. Usługodawca nie pokrywa kosztów przesyłek urządzenia do serwisu.
  7. Serwis znajduje się na terenie Polski
  8. Usługa nie pokrywa kosztów wymiany innych podzespołów.
  9. W przypadku niemożliwości naprawy/wymiany ekranu ze względu na uszkodzenia innych podzespołów usługodawca informuje Kupującego o dodatkowych kosztach lub niemożliwości naprawy.